Toggle Hľadať

  1. Domov
  2. O nás
  3. Nadácia Unilever
  4. Save the Children: Every One kampaň

Save the Children: Every One kampaň

Ako súčasť nášho záväzku k trvalo udržateľnému rozvoju, nadácia Unilever spolupracuje s organizáciou Save the Children na zlepšení života 2 miliónov detí a ich matiek do roku 2016 tým, že im poskytuje prístup k zdravotníckym pracovníkom, základnú výživu a život zachraňujúce vakcíny.

Pokrok k záchrane životov

V roku 2011 svet zaznamenal doteraz najväčší pokles detskej úmrtnosti - pokles o 700 tisíc v jednom roku. To nie je výkyv. Medzi rokmi 1990 a 2011 sa počet detí, ktoré zomrú každý rok znížil o 5 miliónov.

Tento dramatický pokrok nás priniesol do bodu zvratu v dejinách ľudstva. Mohli by sme byť prvou generáciou, ktorá zabezpečí, že žiadne dieťa nezomrie na hnačky, či zápal pľúc, a že žiadne dieťa nezomrie od hladu alebo nebude trpieť hladom do konca života.

Avšal stále 7 miliónov detí zomrie každý rok, väčšinou na choroby, o ktorých vieme ako ich liečiť alebo im predísť, alebo jednoducho preto, že nemajú dostatok potravy.

Prístup k zdravotníckym pracovníkom

Na pomoc ukončenia tejto nespravodlivosti, nadácia Unilever Nadácia prijala trojročný 15 milliónový (€) záväzok na najväčšiu globálnu kampaň organizácie Save the Children, EVERY ONE. Ako hlavný globálny partner Unilever spolupracuje s organizáciou Save the Children na zastavení zbytočných úmrtí miliónov detí a ich matiek.

Spoločne sme vybrali štyri prioritné krajiny - Bangladéš, Čína, Nigéria a Pakistan s cieľom zlepšiť ich prístup k zdravotníckym pracovníkom, zabezpečiť, aby sa deti v núdzi dostali k transformačným zdravotným a výživovým programom a život zachraňujúcim vakcínam.

Partnerstvo tiež poskytuje platformu pre vytváranie verejnej a politickej podpory. Spoločne budeme pracovať na spustení a urýchlení globálneho pokroku pre prežitie detí, takže milióny detí budú mať šancu vyrásť a naplniť svoj ​​potenciál. Chceme inšpirovať ľudí po celom svete, aby sa k nám pridali.

Budeme tiež zapájať našich spotrebiteľov a zákazníkov prostredníctvom Algida zmrzliny, jednej z najväčších svetových značiek spoločnosti Unilever. Prinesieme partnerstvo do životov a domovov s našimi produktami na vybraných trhoch po celom svete v rokoch 2013 a 2014. Budeme zvyšovať povedomie o organizácii Save the Children u našich spotrebiteľov a dáme im príležitosť byť súčasťou kampane EVERY ONE.

Ale tým to nekončí. Nadácia Unilever sa usiluje o podporu organizácie Save the Children v programe humanitárnych zdravotníckych pracovníkov, aby sa výrazne zvýšil prístup k zdravotníckym pracovníkom a mohlo byť zachránených oveľa viac detských životov v prípade núdze. Takisto pomáhame Save the Children pri mimoriadnych situáciach v Mjanmarsku, Somálsku a Sýrii. Unilever ponúka podporu pred, počas a po mimoriadnych štrajkoch a zabezpečuje potrebnú starostlivosť pre deti.

Celkovo partnerstvo s Unileverom pomôže Save the Children zasiahnuť 2 milióny detí a ich matky do roku 2016 - čo masívne prispeje k ukončeniu zbytočných úmrtí detí.

Okrem podpory globálnej kampane EVERY ONE, nadácia Unilever financuje lokálne programy Save the Children v Austrálii, na Novom Zélande, Bolívii, Dominikánskej republike, Haiti, Japonsku a Peru.

"Urobili sme obrovský progres v posledných rokoch, aby sme znížili úmrtnosť detí. To je inšpirujúce. Mohli by sme byť generácia, ktorá zaistí, že žiadne dieťa nezomrie na ochorenia, ako je hnačka, zápal pľúc. Životy zachraňujúce partnerstvo s Unileverom by mohlo byť katalyzátorom ako pomôcť posunúť a urýchliť tento pokrok. "- Justin Forsyth, generálny riaditeľ, Save the Children UK.

Na začiatok