1. Domov
  2. ...
  3. Kto sme
  4. O spoločnosti Unilever

O spoločnosti Unilever

V každý jeden daný deň, 2.5 miliardy ľudí používa produkty spoločnosti Unilever, aby vyzerali dobre, cítili sa dobre a dostávali viac od života – dávajú nám tak jedinečnú príležitosť vybudovať žiarivejšiu budúcnosť.

Unilever logo pri vstupe na vchode závodu na dezodoranty v Jiutepec v Mexiku

Robíme udržateľný život samozrejmosťou

Úžasné produkty z našej škály viac ako 400 značiek nám poskytujú jedinečné miesto v životoch ľudí na celom svete.

Keď spotrebitelia siahnu po výživovo vyvážených potravinách alebo pôžitkárskych zmrzlinách, dostupných mydlách, ktoré bojujú proti chorobe, luxusných šampónoch alebo každodenných výrobkoch starostlivosti o domácnosť, je tu vysoká šanca, že vybraná značka bude jedna z našich značiek. Sedem z každých desať domácností na celom svete používa najmenej jeden výrobok spoločnosti Unilever a naša škála popredných svetových, zdomácnených a vžitých značiek zahŕňa značky ako Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann’s a Omo. Dôveryhodné lokálne značky navrhnuté tak, aby spĺňali špecifické potreby spotrebiteľov na ich domácom trhu zahŕňajú napríklad Pureit a Suave.

Pri akejkoľvek značke, kdekoľvek zakúpenej pracujeme na tom, aby zohrávala svoju rolu pri napĺňaní našej vízie – spraviť z udržateľného života samozrejmosť.

Udržateľný obchodný plán

Chceme, aby náš biznis rástol, ale chápeme, že rast na úkor ľudí alebo životného prostredia je aj neprijateľný aj komerčne neudržateľný. Udržateľný rast je jediným prijateľným modelom pre náš obchod a podnikanie.

Náš PPlán udržateľného života Unileveru (USLP)je najdôležitejší pre náš obchodný model. Určuje, ako oddelíme náš rast od nášho vplyvu na živ.prostredie a zároveň zvýšime náš pozitívny spoločenský dopad.

Náš USLP má tri veľké ciele:

  • Pomôcť viac ako miliarde ľudí zlepšiť svoje zdravie a pohodu. 
  • O polovicu znížiť náš dopad na životné prostredie. 
  • Získavať 100 % našich poľnohospodárskych surovín udržateľným spôsobom a zlepšiť životné podmienky ľudí v celom našom hodnotovom reťazci.

Pracovať s ostatnými na budovaní jasnejšej a žiarivejšej budúcnosti

Vieme, že naše výrobky musia byť udržateľné v každej fáze svojho životného cyklu, nielen v našich závodoch. To znamená pracovať s ostatnými, vrátane našich dodávateľov, spotrebiteľov, vlád, mimovládnych organizácií a iných odvetví a firiem a tak pomáhať tvoriť zásadné zmeny, ktoré sú potrebné na riešenie najväčších výziev, ktorým v našom svete čelíme.

Na začiatok