Toggle Hľadať

  1. Domov
  2. O nás
  3. Kto sme
  4. Naša vízia

Naša vízia

Naša vízia je zväčšovať náš obchod pri oddeľovaní nášho zásahu do živ.prostredia od nášho rastu a zvyšovania nášho pozitívneho spoločenského dopadu.

Zmysel cieľa

Náš obchod bol vždy hnaný cieľom účelu, súvislosťou, ktorá nás spája s našimi počiatočnými spoločnosťami a ich spoločenskou rolou pri zlepšovaní zdravia, hygieny a životných podmienok v ich komunitách.

Pokračujeme a neustále veríme, že obchod musí nastaviť pozitívny príspevok pri oslovovaní výziev, ktorým svet čelí a že je to jediný spôsob, akým podnikanie uspeje. V roku 2009 sme spustili Kompas – našu stratégiu pre udržateľný rast, nastavili sme naše určenie a odhodlanie vybudovať udržateľný obchod na dlhé obdobie.

Udržateľné ciele

Strana Plán udržateľného života Unileveru, spustený v roku 2010, položil plán a program na splnenie tejto stratégie. Pokračujeme v práci smerom k ambicióznym cieľom, ktoré sme si nastavili na zníženie nášho vplyvu na živ.prostredie na polovicu, zlepšenie zdravia a pohody 1 miliardy ľudí a zlepšenia životných podmienok miliónov.

Budeme zväčšovať náš obchod stavaním na našich silných stránkach – kombináciou našej škály a odbornosti s našim porozumením spotrebiteľom na rôznorodých trhoch a poskytovať značky a služby, ktoré ľudia chcú a potrebujú. Náš udržateľný obchodný model má vplyv a význam pre milióny ľudských životov a na náš vplyv na životné prostredie a budeme neustále pracovať na tom, aby boli tieto príspevky väčšie. Už taktiež vidíme dôkazy, že pomoc poháňať rast a dôveru a znižovať riziká a náklady posilňuje naše podnikanie a obchod.

Na začiatok