Toggle Hľadať

  1. Domov
  2. Značky
  3. Novinky
  4. Sociálny experiment Dove portréty skutočnej krásy

Sociálny experiment Dove portréty skutočnej krásy

To, ako ženy samy seba vnímajú, je celkom odlišné od toho, ako ich vidia ostatní. Viac ako polovica (54 %) žien na celom svete sa zhoduje v tom, že keď príde na hodnotenie ich vlastnej krásy, sú samy sebe najväčším kritikom.

Dove Sketches

Preto sa značka Dove zaviazala vytvárať taký svet, kde je krása zdrojom dôvery a nie úzkosti. Uskutočnila zaujímavý sociálny experiment, ktorý ilustruje, ako sa tento problém prejavuje. V krátkom videu Portréty skutočnej krásy Dove skúma, aký je rozdiel medzi vnímaním krásy ženou a okolím. Vo videu Portréty skutočnej krásy vystupuje v FBI školený kriminalistický kreslič Gil Zamore, ktorý s využitím svojej vlastnej patentovanej metódy Compositure, vytvoril počas svojej dvadsaťosemročnej kariéry viac ako 3 000 kresieb.

Video dokumentuje Zamoru tvoriaceho zakaždým dva portréty siedmich žien. Prvý portrét vytvára tak, že žena sedí za oponou a on použije jej vlastný opis k vytvoreniu kresby. Ženy boli predtým, než došlo ku kresleniu, bez prípravy požiadané, aby strávili krátky čas s cudzím človekom, bez toho aby vedeli prečo. Zamora následne vypracoval druhý portrét, podľa popisu tejto neznámej osoby. Väčšina portrétov vytvorených podľa popisu cudzieho človeka ukazovala krajšie, šťastnejšie a často presnejšie zobrazenie žien, ako portréty nakreslené podľa popisu ich samotných. To bola jasná demonštrácia skutočnosti, že ženy sú najväčšími kritikmi svojej vlastnej krásy.

Ste krajšie, ako si myslíte

Ženy sú samy sebe najväčším kritikom, pretože iba 4 % žien na celom svete sa považujú za krásne. Dove verí, že keď ženy budú vyzerať a cítiť sa čo najlepšie, budú omnoho šťastnejšie. Sociálny experiment Dove Portréty skutočnej krásy povzbudzuje ženy, aby prehodnotili spôsob, akým vidia samy seba.

Pozrite sa na video Dove Portréty skutočnej krásy (Youtube).

Na začiatok