Unilever venoval v Českej a Slovenskej republike viac ako 100 000 produktov v hodnote niekoľko desiatok tisíc euro.
Sprchové gély, telové krémy Dove, zubné pasty Signal, aviváže Coccolino, pracie prášky a dezinfekcia Savo, dezodoranty Rexona alebo Axe, potraviny a zmrzliny putovali do Potravinovej banky ČR a SR a tiež Nadačnému fondu Veroniky Kašákovej, ktorý sa zameriava či už sú to deti z detských domovov, samoživitelia, seniori alebo utečenci z Ukrajiny.
„Giving Tuesday je deň dobrých skutkov. Charitatívne akcie nadobúdajú každý rok na čoraz väčšom význame, pretože počet ľudí, ktorí potrebujú pomoc, sa zväčšuje. Som rád, že môžeme prispieť k tejto vlne solidarity a urobiť radosť všetkým, ktorí sa nachádzajú v zložitej životnej situácii. Osobne mi urobilo veľkú radosť, že sa pre dobrú vec spojili aj naši zamestnanci a usporiadali materiálnu zbierku na pomoc Nadačnému fondu Veroniky Kašákovej,“ hovorí Vojtech Bukač, generálny riaditeľ Unilever ČR a SR.
Eva Juščáková, zástupkyňa riaditeľa NFVK k tomu dodáva: „Veľmi ďakujeme za dlhodobú podporu spoločnosti Unilever, ktorú si veľmi vážime. Vďaka Vašej podpore dlhodobo môžeme podporovať detské domovy a ďalšie organizácie, kde sa deti z detských domovov vyskytujú. V čase pandémie táto pomoc bola veľmi kľúčová. V súčasnej dobe sa projekty NFVK rozrástli o projekt Dobrodejna, ktorý začal ako podpora ľudí, ktorí sem utiekli pred vojnou na Ukrajine. V súčasnej dobe pomáhame naďalej utečencov, ale aj samoživiteľom, handicapovaným a ohrozeným skupinám – v súčasnosti máme v registri skoro 2000 ľudí. Veľmi si podporu spoločnosti Unilever vážime a chceme poďakovať celej spoločnosti a jej zamestnancom. Veľmi Vám ďakujeme za všetko.“