Ako pozdvihujú ultrapersonalizované skúsenosti poháňané umelou inteligenciou (AI) naše kozmetické značky
Publikované:
Rozširujeme nástroje poháňané umelou inteligenciou, ktoré pomáhajú spotrebiteľom pri výbere produktov na mieru, zvyšujú diferenciáciu a podnecujú predaj našich kozmetických značiek. Tu sa dozviete, ako…
Kozmetické značky spoločnosti Unilever využívajú umelú inteligenciu na vytváranie pútavých, hyperpersonalizovaných spotrebiteľských skúseností, čo pomáha zvyšovať rast prostredníctvom vývoja trhu, prémiového umiestnenia a zvýšenia predaja.
Vďaka spolupráci medzi naším špecializovaným interným oddelením kozmetických technológií, odborníkmi spoločnosti Unilever v oblasti IT, zabezpečenia AI, práva a etiky v oblasti údajov a tímami v rámci našej obchodnej skupiny Krása a pohoda, sme úspešne uviedli na trh celý rad digitálnych diagnostických nástrojov poháňaných AI.
Cieľ? Poskytnúť spotrebiteľom pohlcujúce, vynikajúce digitálne skúsenosti v oblasti kozmetiky a poskytnúť milovníkom krásy príjemný, interaktívny spôsob, ako nájsť dokonalé produkty pre ich potreby a ako ich zakúpiť online.
„Chceme narušiť kategóriu, viesť k rozmanitosti a následne podporiť postupný rast. Špičková prevádzková dokonalosť využívajúca digitálne riešenia AI na rast nášho podnikania je základným pilierom Akčného plánu rastu spoločnosti Unilever,“ hovorí Zoe Eungblut, riaditeľka digitálnej stratégie pre oblasť Krása a pohoda.
„Technológie poháňajú digitálnu revolúciu v oblasti krásy a menia spôsob, akým značky komunikujú. Poskytnutím prelomových a pohlcujúcich zážitkov v oblasti krásy môžeme podporovať vedu, budovať atraktivitu a prinášať prelomové efekty neočakávaným spôsobom,“ dodáva Zoe.
Tu sú tri z našich nových AI nástrojov v oblasti krásy
„Sme nadšení z možností, ktoré môže AI poskytnúť spoločnosti Unilever a našim spotrebiteľom – a zaviazali sme sa vyvíjať a nasadzovať AI v súlade s našimi základnými hodnotami, kódexom obchodných zásad a platnými právnymi a regulačnými požiadavkami,“ vysvetľuje Fahim Salim, globálny technologický riaditeľ pre oblasť Krása a pohoda.
„Aj keď máme interné procesy a ochranné mechanizmy na zmiernenie predvídateľných rizík súvisiacich s AI, uvedomujeme si, že je to priestor na neustále vzdelávanie a naším cieľom je rozvíjať naše interné procesy a úsilie v súlade s poskytovaním špičkových skúseností pre našich spotrebiteľov,“ dodáva.