Čo je za rastom nášho podnikania v oblasti starostlivosti o domácnosť v Európe?29. novembra 2024Trh starostlivosti o domácnosť v Európe prechádza revolúciou, pretože spotrebitelia chcú od výrobkov, ktoré kupujú, viac. Prečítajte si, ako využívame tento fenomén vďaka odvážnym novým inováciám, ktoré reagujú na vyvíjajúce sa zvyky a potreby spotrebiteľov.
Globálny bestseller, ktorý stojí za 5-miliardovým úspechom spoločnosti Knorr28. októbra 2024Knorr, druhá najznámejšia a najpredávanejšia značka spoločnosti Unilever, dosiahla míľnik 5 miliárd eur. Preskúmame, ako podporujú bujóny, jej vlajkový výrobok, rast využívaním chuťových trendov, prinášaním lokálne významných inovácií a získavaním nového publika.
Na čele ďalšej éry logistiky: priama expedícia pre dosiahnutie efektívnosti11. septembra 2024Náš nový model „priamej expedície“ výrobkov z našich tovární k maloobchodným zákazníkom pomáha zlepšovať efektívnosť našej logistickej prevádzky. Tu vysvetľujeme, aké výhody prináša a kde ho zavádzame.
Ako pozdvihujú ultrapersonalizované skúsenosti poháňané umelou inteligenciou (AI) naše kozmetické značky8. júla 2024Rozširujeme nástroje poháňané umelou inteligenciou, ktoré pomáhajú spotrebiteľom pri výbere produktov na mieru, zvyšujú diferenciáciu a podnecujú predaj našich kozmetických značiek. Tu sa dozviete, ako…
Ako a prečo zintenzívňujeme našu ochranu klímy?8. júla 2024Aby sme pomohli dosiahnuť naše ambiciózne ciele v oblasti klímy, zintenzívňujeme naše zastávanie sa ochrany klímy s cieľom presadiť zmeny na úrovni systémov, ktoré riešia prekážky rýchlejšieho znižovania emisií. Čo však táto práca zahŕňa a ako k nej pristupujeme?
Mohol by byť CO2 použiteľným materiálom na výrobu čistiacich prostriedkov?7. júna 2024Skúmame nové technológie, vďaka ktorým sú naše čistiace prostriedky lepšie a udržateľnejšie. Ako súčasť toho sme rozšírili naše partnerstvo so spoločnosťou Econic Technologies: startupom, ktorý je priekopníkom v procese nahrádzania surovín na báze fosílnych palív za obnoviteľný...
Aktualizovali sme náš Akčný plán pre transformáciu v súvislosti so zmenou klímy16. mája 2024Náš aktualizovaný Akčný plán pre transformáciu v súvislosti so zmenou klímy (Climate Transition Action Plan – CTAP) stanovuje ambiciózne nové ciele spoločnosti Unilever v oblasti klímy. Zistite, ako sústreďujeme naše úsilie, aby sme do roku 2030 mohli prehĺbiť náš dosah, a prečo...
Definovanie novej éry vedenia v oblasti udržateľnosti19. apríla 2024Hein Schumacher, generálny riaditeľ spoločnosti Unilever, prezentuje svoje názory na náš budúci program udržateľnosti.
Viac ako 100 000 produktov venoval Unilever v rámci Giving Tuesday29. novembra 2023Ako každý rok sa opäť Unilever pripojil ku Giving Tuesday, celosvetovému dňu štedrosti a dobrých skutkov.
10 rokov hygieny s Domestos4. októbra 2023Za desať rokov fungovania projektu pomohla značka Domestos, ktorá patrí do portfólia spoločnosti Unilever, zrekonštruovať vyše sto školských toaliet v Českej republike aj na Slovensku. Viac ako 482 tisíc detí sa zásluhou projektu Domestos pre školy naučilo lepšie hygienické...
Prečo je udržateľnosť dôležitá pre podnikanie?21. septembra 2023Zistite, prečo je udržateľný prístup lepší pre podnikanie, ľudí aj planétu a čo robí spoločnosť Unilever pre to, aby sa udržateľný život stal samozrejmosťou.
Vedecký dôkaz krásy: samoopaľovacie produkty Dove Summer Revived30. augusta 2023Aké je tajomstvo krásne opálenie bez slnka? Spýtali sme sa odborníka, ako vlastne funguje sortiment samoopaľovacích produktov Dove.
Tlačové centrumPrečítajte si tlačové správy, stiahnite si súbory našich značiek a nájdite kontakty pre médiá