Tlač a médiá
Zobraziť 27 výsledky
-
Magnum predstavuje mini verziu ikonickej zmrzliny na rastlinnej báze
Prémiová značka zmrzliny spúšťa novú produktovú radu vegánskych príchutí mini.
Dátum zverejnenia:
-
Magnum téglik prišiel s inovatívnym riešením využitia recyklátu
Dátum zverejnenia:
-
Hellmann's prechádza na 100 % vajec z voľného chovu
Obľúbená značka Hellmann's z portfólia spoločnosti Unilever bude od tohto roku vo väčšine svojich produktov používať výhradne vajcia z voľného chovu. Robí tým ďalší krok vpred v oblasti svojich záväzkov na podporu dobrých životných podmienok zvierat. Značka sa už v roku 2009 v Európe zaviazala používať neklietkové vajcia, pochádzajúce z voľného alebo halového chovu, a prispievať tak k zlepšeniu životných podmienok sliepok, čo dosiahla v roku 2012. Teraz v tatárskych omáčkach, šalátových dressingoch a majonézach značky Hellmann's na Slovensku a v Českej republike nájdete už len vajcia z voľného chovu.
Dátum zverejnenia:
-
Značka TRESemmé získala osvedčenie organizácie PETA
Bratislava, 15. júna 2021 - Značka TRESemmé dodáva ženám výrobky profesionálnej kvality, s ktorými podčiarknu svoj osobitý štýl a dokážu každý deň vyzerať podľa svojich predstáv. Teraz značka TRESemmé s hrdosťou oznamuje, že jej kompletné portfólio výrobkov získalo celosvetové oficiálne osvedčenie organizácie PETA (People for the Ethical Treatment of Animals - Ľudia pre etické zaobchádzanie so zvieratami). Môžete si tak udržať vlastný štýl s vedomím, že značka TRESemmé netestuje svoje výrobky na zvieratách.
Dátum zverejnenia:
-
Udržateľnosť v srdci podnikania podporuje dlhodobý rast
Uzatvárame 10 rokov s USLP: obrovská príležitosť i cenná lekcia
Dátum zverejnenia:
-
Unilever preventívne sťahuje výrobok Unbelievabull Burger značky The Vegetarian Butcher
Dátum zverejnenia:
-
Predstavujeme ambície pre dosiahnutie zdravšieho a udržateľnejšieho globálneho potravinového systému
Dátum zverejnenia:
-
Náš ročný pokrok na ceste k cirkulárnej ekonomike s plastmi
Bratislava 30. októbra 2020: Spoločnosť Unilever, ktorá vlastní značky ako Dove, Domestos, Seventh Generation, Hellmann’s alebo Magnum, pokračuje v plnení svojich ambicióznych záväzkov pre svet bez odpadu, a to napriek náročným podmienkam spôsobených pandémiou Covid-19. Unilever navyše v ostatnom roku výrazne zvýšil používanie recyklovaného plastu.
Dátum zverejnenia:
-
Dove predstavuje nový vegánsky prírodný kozmetický rad Powered By Plants
Účinné prírodné produkty, v ktorých sa snúbi sila rastlín a znalosti expertov Dove
Dátum zverejnenia:
-
Značka Love Beauty & Planet se spojila s Rekoly
Filosofie značky Love Beauty & Planet je založená na tom, že krása a udržitelnost mohou kráčet ruku v ruce. Značka to dokazuje i prostřednictvím malých skutků, kterými chce vyjádřit lásku a respekt k naší planetě. Jeden z takových skutků umožnila spolupráce značky s Rekoly. U příležitosti Světového dne oceánů 8. června chce LBP všechny motivovat k zapůjčení kola a omezení jízdy autem. V tento den proto zaplatí prvních 30 minut jízdy pro každého.
Dátum zverejnenia:
-
Unilever plán udržateľného rozvoja (Sustainable Living Plan) slaví 10 let
Generálny riaditeľ Alan Jope posilňuje úsilie v oblasti udržateľnosti a požaduje obnovenie opatrení na riešenie sociálnej nerovnosti a klimatickej krízy
Dátum zverejnenia:
-
Pomáhame chrániť životy a živobytia pred pandémiou Covid-19
Dátum zverejnenia:
Kontakty pre médiá
Ak máte otázku týkajúcu sa spoločnosti Unilever Česká republika a Slovensko a ste z médií, neváhajte kontaktovať naše oddelenie komunikácie pre Českú republiku a Slovensko na Lucie.Kotalova@unilever.com .
Uveďte, prosím všetky relevantné kontaktné údaje a termíny. Vzhľadom na objem otázok môže tím reagovať len na otázky z médií.