Hellmann’s potřetí v řadě rozdá vánoční bramborový salát lidem v nouzi23. decembra 2022Praha 16. prosince 2022 – Značka Hellmann’s věří, že jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo. V souladu s touto ambicí před Vánoci znovu spojila síly s vybranými partnery a připraví více než 400 kg vánočního bramborového salátu pro lidi v nouzi. V Česku a na Slovensku...
Magnum predstavuje mini verziu ikonickej zmrzliny na rastlinnej báze26. januára 2022Prémiová značka zmrzliny spúšťa novú produktovú radu vegánskych príchutí mini.
Hellmann's prechádza na 100 % vajec z voľného chovu22. júna 2021Obľúbená značka Hellmann's z portfólia spoločnosti Unilever bude od tohto roku vo väčšine svojich produktov používať výhradne vajcia z voľného chovu. Robí tým ďalší krok vpred v oblasti svojich záväzkov na podporu dobrých životných podmienok zvierat. Značka sa už v roku 2009 v...
Značka TRESemmé získala osvedčenie organizácie PETA15. júna 2021Bratislava, 15. júna 2021 - Značka TRESemmé dodáva ženám výrobky profesionálnej kvality, s ktorými podčiarknu svoj osobitý štýl a dokážu každý deň vyzerať podľa svojich predstáv. Teraz značka TRESemmé s hrdosťou oznamuje, že jej kompletné portfólio výrobkov získalo celosvetové...
Udržateľnosť v srdci podnikania podporuje dlhodobý rast28. mája 2021Uzatvárame 10 rokov s USLP: obrovská príležitosť i cenná lekcia
Unilever preventívne sťahuje výrobok Unbelievabull Burger značky The Vegetarian Butcher12. apríla 2021
Predstavujeme ambície pre dosiahnutie zdravšieho a udržateľnejšieho globálneho potravinového systému24. novembra 2020
Náš ročný pokrok na ceste k cirkulárnej ekonomike s plastmi2. novembra 2020Bratislava 30. októbra 2020: Spoločnosť Unilever, ktorá vlastní značky ako Dove, Domestos, Seventh Generation, Hellmann’s alebo Magnum, pokračuje v plnení svojich ambicióznych záväzkov pre svet bez odpadu, a to napriek náročným podmienkam spôsobených pandémiou Covid-19. Unilever...
Dove predstavuje nový vegánsky prírodný kozmetický rad Powered By Plants22. júla 2020Účinné prírodné produkty, v ktorých sa snúbi sila rastlín a znalosti expertov Dove
Značka Love Beauty & Planet se spojila s Rekoly1. júna 2020Filosofie značky Love Beauty & Planet je založená na tom, že krása a udržitelnost mohou kráčet ruku v ruce. Značka to dokazuje i prostřednictvím malých skutků, kterými chce vyjádřit lásku a respekt k naší planetě. Jeden z takových skutků umožnila spolupráce značky s Rekoly. U...
Unilever plán udržateľného rozvoja (Sustainable Living Plan) slaví 10 let6. mája 2020Generálny riaditeľ Alan Jope posilňuje úsilie v oblasti udržateľnosti a požaduje obnovenie opatrení na riešenie sociálnej nerovnosti a klimatickej krízy