Prejsť na Obsah

Axe A.I. - prvý deodorant na svete vytvorený umelou inteligenciou

Publikované:

Priemerná doba čítanie: 2 minúty

Bratislava, 26. mája 2023 - Značka Axe uvádza na slovenský trh nový produkt, dezodorant a sprchový gél Axe A.I. Vôňa bola vyvinutá na základe 64 terabajtov dát, 6 tisíc ingrediencií a 3,5 milióna potenciálnych kombinácií. Umelá inteligencia naprogramovala jedinečnú vôňu, ktorá by mala osloviť nielen generáciu Z.

vůně AXE vyvinutá umělou inteligencí

Nový limitovaný rad výrobkov Axe A.I. je vytvorený špeciálne naprogramovanou umelou inteligenciou. Tento rad bol vytvorený pomocou pokročilých algoritmov, strojového učenia a presne definovaného kódu. Konkrétne išlo o analýzu 64 terabajtov dát, 6 000 zložiek a 3,5 milióna potenciálnych kombinácií vôní. Línia vznikla ako reakcia na fascináciu generácie Z svetom technológií, šifrovaním a kódovaním.

Vonné zložky, ktoré tvoria túto edíciu, kombinujú aromatickú bylinnú zmes šalvie, paliny a mäty s osviežujúcou vôňou mora a citrusovými tónmi, zakončenú bohatým drevitým pozadím s nádychom základnej zložky niche parfémov - ambry. Dezodorant je citlivý k pokožke a neobsahuje hliníkové soli.

Každý obal výrobku obsahuje QR kód, ktorý po naskenovaní smartfónom poskytne spotrebiteľovi jedinečný zážitok v rozšírenej realite. Spoločnosť Axe pri vytváraní vône použila algoritmy umelej inteligencie, ako aj technológiu rozšírenej reality (AR), ktorá poskytne jedinečný zážitok nielen technologickým maniakom, ale aj celej generácii Z.

Limitovaná edícia Axe A.I. bude uvedená na slovenský trh v máji. K dispozícii bude v drogériách, e-shopoch s kozmetikou a vo vybraných supermarketoch a hypermarketoch. Dezodorant sa bude predávať za nezáväznú odporúčanú maloobchodnú cenu 5,29 eur a sprchový gél za 3,99 eur.

O spoločnosti Unilever

Spoločnosť Unilever je jedným z popredných svetových dodávateľov kozmetických výrobkov, výrobkov osobnej starostlivosti a výrobkov pre domácnosť, ako aj potravín a zmrzliny s predajom vo viac ako 190 krajinách a s výrobkami, ktoré denne používa 3,4 miliardy ľudí. Zamestnávame 127 000 ľudí a v roku 2022 sme dosiahli tržby vo výške 60,1 miliardy eur. Približne 400 značiek nájdete v domácnostiach po celom svete, vrátane ikonických globálnych značiek, ako sú Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann's, Knorr, Magnum, Domestos, Savo a Surf, a ďalších značiek, ako sú Seventh Generation a The Vegetarian Butcher.

Našou víziou je byť globálnym lídrom v oblasti udržateľného, zodpovedného a progresívneho podnikania. Unilever Compass, naša stratégia udržateľného podnikania, je hnacím motorom našej výkonnosti a udržateľného a zodpovedného rastu. Zameriava sa na aktuálne výzvy súčasnosti, najmä v sociálnej a environmentálnej oblasti.

Spoločnosť Unilever bola založená v roku 1930 a svoju slovenskú dcérsku spoločnosť založila v roku 1993. Spoločnosť Unilver zamestnáa v Českej republike a na Slovensku 330 ľudí.

Viac informácií o Unileveri a našich značkách nájdete na www.unilever.com a www.unilever.sk

Kontakty pre médiá

Axe, Unilever

Kateřina Čapková

Brand Manager DEO male

E-mail: katerina.capkova@unilever.com

Tel.: +421 724 043 696

Späť hore