Hellmann's verí, že počas sledovania futbalových stretnutí medzinárodnej súťaže UEFA EURO 2024 spojí láska k dobrému jedlu a vášeň k futbalu milióny ľudí. Zážitok sa netýka iba tých, ktorí budú stretnutie sledovať priamo na štadiónoch, ale aj všetkých ostatných priaznivcov dobrého jedla či grilovania. Očakáva sa, že prenos UEFA EURO 2024™ si od 14. júna do 14. júla 2024 pustí až 5 miliárd ľudí po celom svete.
Hellmann's ponúka širokú škálu produktov od tradičnej majonézy až po špeciálne omáčky na grilovanie. Cieľom značky je prostredníctvom svojich produktov pomáhať ľuďom vytvoriť z bežného grilovania nezabudnuteľný gastronomický zážitok. Jej snahu podporili aj futbalové hviezdy - Jack Grealish, Joshua Kimmich, Federico Chiesa, David Villa, Peter Čech a Martin Škrtel, ktorí budú spolu s Hellmann's pomáhať fanúšikom sprostredkovať zážitok z najlepšieho grilovania tejto sezóny.
„Na Eure sa pred zrakmi celého sveta postavia tí najlepší hráči našej krajiny zvyšku Európy. V takejto chvíli vždy nájdeme spôsob, ako zabudnúť na rozdiely a spojíme sa, aby sme fandili nášmu tímu, rovnako ako keď sa stretneme pri spoločnom jedle. Teším sa, že môžem spolupracovať so značkou Hellmann's, ktorá pomáha fanúšikom po celom svete užiť si počas zápasu lepšie grilovanie, pri ktorom sa stretnú priatelia a rodina, aby nás podporili,“ povedal Petr Čech a Martin Škrtel dopĺňa: „Varenie? To pre mňa znamená hlavne prípravu kávy alebo čaju. Avšak, skutočnú vášeň a pohodu zároveň nachádzam každé leto pri grile. Spolupráca s Hellmann's a ich grilovacími omáčkami bola preto pre mňa prirodzeným krokom. Teším sa, že toto leto, plné grilovania a futbalu, budem môcť zdieľať svoje zážitky s Hellmann's pri grile aj na zápasoch UEFA EURO 2024“, povedal Martin Škrtel.
Vďaka partnerstvu bude v zónach s občerstvením na štadiónoch počas šampionátu k dispozícii rada omáčok a korenín z portfólia spoločnosti Unilever, do ktorého značka Hellmann's spadá.
„Rovnako ako má každý futbalový hráč svoju rolu na ihrisku, každý produkt od Hellmann's má svoje miesto pri grilovacom stole. Sme hrdí, že sa môžeme s našimi Hellmann's omáčkami a dresingami zapojiť do podpory a byť oficiálnym partnerom UEFA EURO 2024™. Gastronomické zážitky rovnako ako futbal spájajú ľudí po celom svete a sme radi, že k tomu môžeme prispieť,“ povedala Michaela Franeková, riaditeľka potravín pre strednú a východnú Európu a celoeurópska prezidentka pre kategóriu dresingov a brand manager značky Hellmann's Dominika Šperková doplňuje: „Skvelé grilovanie je niečo, čo všetci milujeme a je to skvelý spôsob, ako počas futbalových majstrovstiev spojiť rodinu aj priateľov bez ohľadu na to, komu fandia. Počas blížiaceho sa futbalového sviatku chceme ľuďom pomôcť získať lepší zážitok z jedla, a preto sme nadšení, že sme sa stali oficiálnym partnerom grilovania UEFA EURO 2024™.“
Partnerstvo je podporené rozsiahlou kampaňou „Zaskóruj pri grile“, ktorá sa počas šampionátu objaví v televízii, na vonkajších reklamných plochách, v obchodoch a na sociálnych sieťach. Pripravené je i žrebovanie o hodnotné ceny ako napr. podpísaný dres Martinom Škrtelom, gril alebo grilovacie náčinie a predovšetkým 100 ks vstupeniek na futbalové stretnutia, vrátane finále, ktoré sa odohrá 14. júla na Olympijskom štadióne v Berlíne.
Guy-Laurent Epstein, marketingový riaditeľ UEFA, vyhlásil: „Spolupráca s Unilever Nutrition pre UEFA EURO 2024™, nám umožní denne oslovovať milióny ľudí. Jedlo je neodmysliteľnou súčasťou futbalového zážitku a je prostriedkom k prepájaniu ľudí. Vďaka tomuto partnerstvu budú mať fanúšikovia príležitosť priblížiť sa dianiu na EURO prostredníctvom kampane „Zaskóruj pri grile“ a prežiť tak neopakovateľné zážitky.“