Udržateľné značky spoločnosti Unilever aj naďalej poháňajú rast 10. júla 2017 Ambiciózny Unilever plán udržateľného rozvoja (USLP) nasleduje spoločnosť už šesť rokov. V nedávnej dobe Unilever oznámil ďalší pokrok v rozvíjaní svojich udržateľných značiek, ktoré podnikaniu prinášajú hodnotu a stimulujú rast.
Fantastický plast – úspešný príbeh Young Entrepreneurs Awards 29. mája 2017 Tohtoročný ročník ocenení Unilever Young Entrepreneurs Awards odštartoval a prihlásiť sa do neho môžete do 30. júna 2017. V tomto článku vám predstavíme výnimočný príbeh víťaza minulého ročníku Oscara Andresa Mendez Gerardina, ktorý nám prezradil, ako výhra v našej súťaži...
Unilever zavedie stopercentne recyklovateľné plasty do svojich obalových materiálov 14. februára 2017 Spoločnosť Unilever sa zaviazala, že do roku 2025 bude možné opätovne využívať, recyklovať alebo kompostovať všetky jej plastové obaly. Ďalej vyzvala ostatných zástupcov spotrebného priemyslu k rýchlejšiemu postupu v zavádzaní cirkulárnej ekonomiky.
Vyčarujte vášmu kuchynskému riadu žiarivý úsmev 1. februára 2017 Umývačka riadu už začína pomaly patriť k základnému vybaveniu kuchyne, rovnako ako taký drez. Na Slovensku ju v súčasnosti vlastní približne každá štvrtá domácnosť. Nie je sa čomu čudovať, keďže ide o veľmi užitočného pomocníka, ktorý dokáže ušetriť mnoho času, vody i energie....
Hellmann‘s mení kvôli chuti niektoré tatárske omáčky za nové 28. novembra 2016 Bratislava, 28. novembra 2016 - Spoločnosť Unilever SR zaznamenala v predajnej sieti niekoľko šarží tatárskej omáčky Hellmann’s, ktorých chuť a štruktúra sa bohužiaľ líši od štandardného výrobku. Teraz tieto balenia nahrádza novými produktmi, ktoré zodpovedajú kvalitatívnym...
Unilever vstupuje na slovenský trh pracích prípravkov so značkou Surf 18. mája 2016 Bratislava, 5. máj 2016 - Spoločnosť Unilever vstupuje v Slovenskej republike na trh pracích prípravkov so svojim svetoznámym expertom na pranie: značkou Surf. Ide o jednu zo značiek spoločnosti Unilever s obratom viac ako 1 miliarda eur, podobne ako napríklad Dove, Axe alebo...
Naša najnovšia globálna výročná správa ukazuje rast, inovácie a udržateľnosť 23. februára 2016 23. 2. 2016 – Vo februrári sme zverejnili našu najnovšiu globálnu výročnú správu, ktorá odhaľuje naše úspechy v uplynulom roku prostredníctvom množstva prípadových štúdií týkajúcich sa rastu biznisu, prelomových inovácií a míľnikov v oblasti udržateľnosti.
Nový globálny úspech v oblasti nulového skládkovania ne-nebezpečného odpadu * 8. februára 2016 Už viac ako 600 prevádzok spoločnosti Unilever po celom svete eliminovalo likvidáciu ne-nebezpečného ** odpadu formou skládkovania. Dosiahli sme tak významný míľnik na našej ceste za dosiahnutím nulovej produkcie odpadu naprieč naším reťazcom.