1. Domov
  2. ...
  3. Tlačové správy
  4. Unilever na čele rebríčka ekologického správania firiem

Unilever na čele rebríčka ekologického správania firiem

Praha, 22. septembra 2009 – Unilever sa už po jedenásty krát dostal na prvú pozíciu v rámci rebríčka oceňujúceho firmy za zodpovedné ekologické správanie Dow Jones Sustainability Index (DJSI). Unilever zvíťazil v kategórii potravín a nápojov (Food & Beverages). Hodnotenie bolo prevedené švajčiarskou investičnou spoločnosťou SAM medzi viac ako 300 najvýznamnejšími firmami na svete a výsledky vyhlásil Dow Jones Indexes a spoločnosť STOXX Ltd.

Unilever získal celkové hodnotenie 81 % za spoločenský, ekonomický a ekologický prínos, ktorý bol hodnotený podľa 22 výkonnostných kritérií. Unilever získal 100 % bodov v oblasti Ekologickej politiky a reportingu; ďalšie veľmi dobré ohodnotenie získal v oblastiach Stratégie pre rozvojové trhy (cez 95 %), Zdroj surovín (cez 80 %) a Stratégie týkajúce sa klímy (cez 85 %).

„Sme veľmi potešení tým, že sme sa už po jedenásty krát stali jednotkou DJSI v rámci ekologicky zodpovedného jednania v segmente potravinárstva. Riadenie súčasných úspešných spoločností musí byť neustále a dlhodobo v súlade s trvalo udržateľnými biznis modelmi, ktoré je nutné preniesť do firemných aktivít. Som pyšný na to, že zamestnanci spoločnosti Unilever neustále pracujú na zapojení udržateľného rozvoja do všetkých našich aktivít,” uviedol Paul Polman, CEO spoločnosti Unilever.

Každoročný rebríček DJSI je založený na analýzach korporátneho hospodárenia, výsledkoch v oblasti životného prostredia a spoločenského prínosu. Hodnotia sa oblasti, ako sú riadenie spoločnosti, risk management, branding, znižovanie klimatického dopadu, štandardy dodávateľsko-odberateľského reťazca a zamestnanecké praktiky.

Unilever sa zapojil do každoročného hodnotenia už v roku 1999, keď tento index vznikol. Od tej doby zakaždým zvíťazil v kategórii potravinárstva.

Unilever je jedným z najväčších svetových dodávateľov rýchloobrátkového tovaru so silnými koreňmi vo viac ako 100 krajinách sveta. Hlavným poslaním spoločnosti Unilever je vnášať do života Vitalitu. Vitalita napĺňa každodenné potreby ľudí v oblasti výživy, hygieny a starostlivosti o telo prostredníctvom značkových výrobkov, ktoré ľuďom umožňujú dobre sa cítiť, dobre vyzerať a mať viac zo života.

Unilever pôsobí aj v Slovenskej republike, kde zamestnáva približne 100 zamestnancov. Medzi značky Unileveru patria rastlinné tuky Rama, Flora, Crème Bonjour, Hera, Perla, výrobky Hellmann's, zubné pasty Signal, zmrzlina Algida, čaje Lipton, dehydrované výrobky Knorr, kozmetika Dove, Timotei, Sunsilk, Axe, Rexona, Lux alebo čističe Domestos, Cif.

Spoločnosť Unilever sa už piaty rok stará o svojich verných spotrebiteľov prostredníctvom spotrebiteľského programu Na Doma. Súčasťou programu sú populárne internetové stránky www.nadoma.cz

Slovakia

Unilever Slovensko, spol. s r.o.
Karadžičova 10
821 08 Bratislava
Slovenská republika

T: +421 259 326 500
F: +421 259 326 400

veronika.kusikova@unilever.com

Zistite viac o týchto témach
Na začiatok

SOCIÁLNE SIETE

Vždy sa radi spojíme s tými, ktorí majú záujem o udržateľnú budúcnosť.

KONTAKTY

Spojte sa so spoločnosťou Unilever a tímom špecialistov alebo nájdite kontakty po celom svete.

Kontaktujte nás