1. Domov
  2. ...
  3. Tlačové správy
  4. Návrat Dove k bielej

Návrat Dove k bielej

Nová kampaň podporuje komplexnú hydratáciu zvnútra i zvonku. Značka Dove, ktorá ako prvá pred viac ako 50 rokmi celosvetovo predstavila ph-neutrálne mydlo, sa vracia ku svojej pôvodnej bielej farbe.

Replace this image

Táto farba symbolizuje dôležitú hydratáciu. Práve teraz zahajuje značka DOVE celosvetovú kampaň, ktorá vyzdvihuje význam pitnej vody a jej súvislosť s dosahovaním duševnej a fyzickej rovnováhy každého z nás.

Odborník na hydratáciu značka Dove spoločnosti Unilever, zahajuje vzdelávaciu kampaň v januári tohto roku. Táto kampaň sa týka podstaty vnútornej a vonkajšej hydratácie. Pripomína ženám nutnosť denného príjmu vody, rovnako ako zásady ochrany a hydratácie pokožky.

Naše telo obsahuje asi 70% vody. Ak nebudeme prijímať dostatok tekutín, aspoň 2-3 litre denne, náš organizmus bude vykazovať známky dehydratácie. Tá spôsobuje únavu, nevoľnosť a bolesti hlavy. Adekvátny príjem tekutín musí však telo doplňovať aj hydratáciou pokožky. „Rovnako ako telo, môže dehydratáciu vykazovať aj naša koža. Najčastejšími známkami sú: prehlbovanie drobných vrások a rýchlejšie starnutie pokožky. Koža prestáva byť pevná, postupne mierne povoľuje a nie je už taká flexibilná. Pokožka naše telo chráni a je neustále vystavovaná nepriaznivým vplyvom prostredia. Jej odolnosť môžeme posilniť použitím výrobkov, ktoré obsahujú hydratačné zložky," hovorí dermatologička MUDr. Edita Kaiserová.

Presne tak ako naše oči ukazujú našu duševnú harmóniu, koža je odrazom nášho telesného zdravia. Suchšia koža starne rýchlejšie, to spoznáme aj letmým pohľadom do zrkadla. Voda je pre jej život zásadná. Hydratovanú, mlado pôsobiacu pleť vnímajú ľudia ako vitálnu a zdravú, rovnako ako aj jej nositeľku.

Dôležitou súčasťou kampane je tiež dôraz na vnútornú krásu a duševnú aj fyzickú rovnováhu. Dove chápe, že krásna hydratovaná pokožka a zdravé telo vychádza zvnútra každého z nás, zo spokojnosti samej so sebou.

Značka DOVE chce podporiť všetky ženy v tom, aby lepšie porozumeli dôležitosti duševnej rovnováhy a snažili sa dosiahnuť malé úspechy, ktorými môže byť napríklad venovanie viac času sama sebe a rozmaznávanie sa. Ak bude žena spokojná sama so sebou, bude šíriť pozitívnu atmosféru aj do celého svojho okolia.

Dove sa od januára 2010 tiež vracia pôvodným bielym obalom, ktoré symbolizujú dôležitosť hydratácie pokožky. Zmena balenia sa týka všetkých sprchových gélov s výnimkou radu produktov Pro.age. Paralelne sa zmenou vzhľadu výrobkov Dove tiež zavádza úplne nový produkt v rade Go fresh: sprchový gél s verbenou a granátovým jablkom.

Slovakia

Unilever Slovensko, spol. s r.o.
Karadžičova 10
821 08 Bratislava
Slovenská republika

T: +421 259 326 500
F: +421 259 326 400

veronika.kusikova@unilever.com

Zistite viac o týchto témach
Na začiatok

SOCIÁLNE SIETE

Vždy sa radi spojíme s tými, ktorí majú záujem o udržateľnú budúcnosť.

KONTAKTY

Spojte sa so spoločnosťou Unilever a tímom špecialistov alebo nájdite kontakty po celom svete.

Kontaktujte nás