1. Domov
  2. ...
  3. Tlačové správy
  4. V Unilever Food Solutions zavanie svieži oranžový vietor

V Unilever Food Solutions zavanie svieži oranžový vietor

Spoločnosť Unilever, divízia Food Solutions vyhlasuje jarné upratovanie a predstavuje novú firemnú identitu, nové korporátne logo a webovské stránky

Bratislava, Slovenská republika - Keď sa upratuje, tak od základov. Keď prichádza zmena, tak nielen zvnútra, ale aj zvonku. Spoločnosť Unilever, divízia Food Solutions prišla s príchodom jari s veľkými zmenami, s ktorými sa spája aj významná zmena firemného loga, webovských stránok a korporátneho dizajnu.

Pred svojich zákazníkov predstúpi od tohtoročnej jari s novou firemnou identitou – oranžovým logom vo farbe šťavnatého pomaranča, ktorá sa veľmi silno spája s predstavou slnka, symbolizujúceho zdravie, bohatú úrodu aj bohatstvo všeobecne, dynamiku alebo optimizmus, chuť a radosť zo života – presne tie hodnoty, ktoré sa snaží spoločnosť Unilever, divízia Food Solutions (ďalej len UFS) odovzdávať vo svojich výrobkoch všetkým svojim zákazníkom. Oranžová farba navyše vyvoláva zvedavosť, pocit vzrušeného očakávania a chuť po nepoznanom, čo je UFS vlastné – ustavične objavovať a nachádzať nové a lepšie postupy pri spracovaní potravín. 

Nové logo bude navyše oproti pôvodnému zhotovené na šírku a bude využívať len jednu farbu - výrazne oranžovú. Do dizajnu nového loga pribudlo oproti pôvodnému návrhu veľké písmeno ”U” v názve, ktoré logo uvádza a je zložené z miniatúrnych grafických obrazcov asociujúcich ingrediencie, ktoré dávajú základ výrobkom UFS.

Novinkou je taktiež využitie slovného spojenia “ Inspiration every day”, ktoré v sebe skrýva nové posolstvo a ambície spoločnosti ísť až za rámec len poskytovateľa produktových značiek a kuchárskych ingrediencií a ponúkať nápady, ktoré budú inšpirovať a rozvíjať biznis každého zákazníka – byť kvalitným partnerom a poradcom pre široké spektrum zákazníkov značky. Veta “Inspiration every day” je vyobrazená vo vizualizácii loga tmavšou farbou ako ostatné znaky alebo písmená použité v názvu Unilever Food Solutions a veľké písmeno “U”.

Zmena loga a vizuálnej stránky ale nebude jedinou novinkou, ktorá po „jarnom upratovaní“ príjemne prekvapí. Re-branding završuje nielen proces zavádzania novej vizuálnej prezentácie Unilever, divízie Food Solutions, ale taktiež jej novej firemnej stratégie jednoznačne zameranej na zdravú výživu a udržateľnosť, kedy hlavnou snahou UFS je ísť až za rámec obyčajných sprostredkovateľských služieb a ponúknuť súčinnosť a inšpiratívne nápady na mieru, ktoré budú podnecovať a rozvíjať biznis jednotlivých zákazníkov.

Ponúknuť zákazníkom pomoc s vytvorením atraktívneho, zdravého a výživného menu, ktoré pritiahne nových hostí, zvýši ich spokojnosť a posilní vernosť stávajúcich zákazníkov podniku, ktorí sa budú vždy radi vracať späť. Pomôcť zlepšiť stávajúci manažment kuchyne a ďalej zvýšiť jeho prevádzkovú efektívnosť.

Podstatou uplatnenia stratégie bude zameranie sa na poskytovanie profesionálnych rád a riešení na mieru v troch oblastiach fungovania každého reštauračného zariadenia či jedálne. Tím kuchárov a odborníkov z Unilever Food Solutions bude vystupovať v úlohe poradcov a školiteľov a bude ponúkať jednotlivým zákazníkom služby, ktoré sú kľúčové pre každú úspešnú cateringovú prevádzku rozdelené podľa zamerania do trochu základných kategórií – Vaše Menu, Vaši Hostia a Vaša Kuchyňa. Hlavnou ambíciou pri odporúčaní vhodného menu bude pre tím UFS udržať menu zdravé, výživné, chutné a atraktívne pre hostí a profitabilné pre majiteľov prevádzky.

Služby a odporúčania v oblasti Vaša Kuchyňa budú cielené tak, aby zlepšili manažment kuchyne, zvýšili prevádzkovú efektívnosť a navýšili zisk a marže z predaných pokrmov, a to bez straty kvality ponúkaných jedál. Posledný pilier, na ktorom je stratégia založená, sa zaoberá zákazníkom. Služby v oblasti Vaši Hostia budú zostavované jednotlivým podnikom na mieru tak, aby maximálne zlepšili spokojnosť a zvýšili predaj i opakovanej návštevy hostí v podniku.

„Neviditeľnou, ale o to zásadnejšou zmenou, ktorú naši zákazníci v nasledujúcom období pocítia, bude oblasť nami poskytovaných služieb, a to zameranie sa na tri kľúčové oblasti fungovania reštaurácií a jedální. V týchto oblastiach budeme schopní ako profesionáli podať každému zákazníkovi pomocnú ruku. Naši obchodní zástupcovia, špeciálne za týmto účelom preškolení, budú pripravení reagovať na dotazy zákazníkov rovnako ako tím profi-kuchárov Unilever Food Solutions.“

„Tí nielen že obchodných zástupcov školia v kuchárskej zručnosti, aby boli pre zákazníkov skutočnými partnermi a relevantnými poradcami, ale často sa i sami zúčastnia jednania so zákazníkmi po ich boku a zaškoľujú zákazníkov priamo v ich prevádzkach,“ uviedla Jitka Šichová, Country Managing Director Unilever, divízie Food Solutions ČR/SR. „Veríme, že naši zákazníci novú stratégiu ocenia a budú sa na nás s dôverou obracať. Našou ambíciou je byť zákazníkom dobrým a kvalifikovaným partnerom a dodávať im služby, ktoré nikde inde nenájdu.“

Replace this image

Unilever Food Solutions – Kto sme

V Unilever Food Solutions, pomáhame kuchárom a dodávateľom jedla všetkých veľkostí zjednodušiť chod kuchyne – bez kompromisov, týkajúcich sa chuti či vkusu. Naše ingrediencie sú základom profesionálnych kuchýň v 74 krajinách celého sveta: Knorr, Hellman’s, Lipton a ďalší.

Sme v potravinárskom priemysle od roku 1880. Sami sme kuchári. Takže chápeme, že rozhodujúca je rovnováha medzi imponovaním Vašim hosťom a vytváraním zisku. A taktiež ako udržať Vaše menu a recepty čerstvé a príťažlivé, ako sa menia časy i chute.

Slovakia

Unilever Slovensko, spol. s r.o.
Karadžičova 10
821 08 Bratislava
Slovenská republika

T: +421 259 326 500
F: +421 259 326 400

veronika.kusikova@unilever.com

Zistite viac o týchto témach
Na začiatok

SOCIÁLNE SIETE

Vždy sa radi spojíme s tými, ktorí majú záujem o udržateľnú budúcnosť.

KONTAKTY

Spojte sa so spoločnosťou Unilever a tímom špecialistov alebo nájdite kontakty po celom svete.

Kontaktujte nás