Všetky výrobky TRESemmé ponesú od januára 2022 logo organizácie PETA "Beauty Without Bunnies", ktoré zákazníkov informuje, že TRESemmé svoje výrobky nikde na svete netestuje a v budúcnosti nebude testovať na zvieratách, a že táto značka získala osvedčenie organizácie PETA.

Kathy Guillermo, Senior Vice President oddelenia laboratórneho výskumu pre organizáciu PETA, uviedla: „Celosvetový program organizácie PETA, Beauty Without Bunnies víta TRESemmé, ikonickú značku profesionálnej starostlivosti o vlasy zo skupiny Unilever, na našom zozname spoločností, ktoré sa zriekli všetkých testov na zvieratách. Uvedomelí zákazníci môžu teraz kdekoľvek na svete nájsť výrobky starostlivosti o vlasy profesionálnej kvality značky TRESemmé, ktoré nie sú testované na zvieratách. Zastávame názor, že každá žena by mala vyzerať a pripadať si nádherne - a s výrobkami, ktoré sa netestujú na zvieratách, sa môžeme cítiť krásne nielen navonok, ale aj vo vnútri.“

Už pred viac ako 40 rokmi začala spoločnosť Unilever používať postupy na zabezpečenie nezávadnosti svojich výrobkov a ich zloženia bez testovania na zvieratách. Neustále úsilie skupiny Unilever pri hľadaní alternatív k testovaniu na zvieratách a jej záväzok presadzovať tieto nové metódy celosvetovo uznala aj spoločnosť PETA, ktorá ju zaradila na zoznam spoločností usilujúcich o zmenu.

Bérengère Loubatier, Global Brand Vice President značky TRESemmé, hovorí: "Pre hodnoty značky TRESemmé je zásadné, aby sme netestovali na zvieratách žiadne naše výrobky. Program organizácie PETA 'Beauty Without Bunnies' je celosvetovo preslávený vďaka svojim štandardom vysokej kvality a dôslednosti, a je pre nás veľkou cťou, že naša značka získala oficiálne osvedčenie organizácie PETA. Zásluhou portfólia výrobkov profesionálnej kvality značky TRESemmé si môžu ženy zvoliť vlastný štýl s vedomím, že žiadny z našich výrobkov nie je testovaný na zvieratách."

Lara Bošnjak, manažérka značky TRESemmé pre Česko a Slovensko, k udeleniu certifikácie dopĺňa: "Tento krok uvítajú tiež naši spotrebitelia v Českej republike a na Slovensku, pretože ide o oblasť, ktorá aj u nás nadobúda na dôležitosti pri výbere produktov. A veľmi ma teší, že sme zase o kus bližšie k naplneniu záväzkov našej kategórie Krásy a starostlivosti o telo nazvaných Pozitívna krása, a to konkrétne podporou prijatia globálneho zákazu testovania kozmetiky na zvieratách do roku 2023."

Zistite viac o týchto témach

Na začiatok

SOCIÁLNE SIETE

Vždy sa radi spojíme s tými, ktorí majú záujem o udržateľnú budúcnosť.

KONTAKTY

Spojte sa so spoločnosťou Unilever a tímom špecialistov alebo nájdite kontakty po celom svete.

Kontaktujte nás