Prejsť na Obsah

Sme spoločnosť Unilever

Naša spoločnosť zamestnáva 148 000 pracovníkov na celom svete a vlastní na 400 značiek dostupných vo viac ako 190 krajinách. Sme globálna spoločnosť s globálnym poslaním.

a diverse group of people sitting on blocks

Vpred nás ženie naše poslanie, a to urobiť z udržateľnosti samozrejmosť.

Preto chodíme do práce. Preto sme na trhu. Tak dosahujeme mimoriadnych výkonov.

V roku 1883 uviedol náš zakladateľ na trh vo viktoriánskom Anglicku mydlo Sunlight - bolo priekopnícke a malo jasné poslanie: popularizovať čistotu a sprístupniť ju obyčajným ľuďom. Bol to udržateľný život, už vtedy. Dnes máme 400 značiek a stále nás ženie vpred naše poslanie.

Chceme urobiť viac dobrého pre našu planétu a našu spoločnosť - nielen znižovať svoj negatívny dopad. Chceme reagovať na spoločenské a environmentálne problémy, ktorým svet čelí, a chceme vylepšiť životy ľudí skrze naše výrobky.

Sme priekopníci, inovátori a tvorcovia budúcnosti už viac ako 120 rokov - a plánujeme v tom pokračovať. Máme v pláne to dosiahnuť udržateľným spôsobom.

Navštívte naše globálne webové stránky, aby ste zistili viac o tom, ako ako spoločnosť fungujeme.

Sme skutočne globálnou spoločnosťou

  • 190 krajín, kde sú k dispozícii naše značky
  • 3,4 miliardy ľudí denne používa naše výrobky
  • 52 miliárd euro obrat v roku 2021
  • Robíme z udržateľnosti samozrejmosť

Vlastníme značky s poslaním

Zistite viac o našich značkách s poslaním

  • 400 + značiek, ktoré bežne nájdete v domácnostiach
  • 13 značiek s obratom viac ako 1 miliarda EUR v roku 2021
  • 30 značiek v ČR a SR
  • 13 značiek medzi 50 najlepšími svetovými značkami podľa Kantaru patrí nám

Vpred nás poháňajú naši ľudia

Zistite viac v sekcii Kariéra

  • 148 000 zamestnancov na celom svete
  • 50 krajín, kde sme preferovaným zamestnávateľom číslo jedna v oblasti FMCG
  • 52/48 vyvážené zastúpenie žien a mužov (ženy/muži)
  • 92 % našich lídrov stojí v čele krajiny, z ktorej pochádza

Znižujeme dopady na našu planétu

Navštívte sekciu Planéta a spoločnosť pre viac informácií

  • – 64 % zníženie našich prevádzkových emisií od roku 2015
  • 79 % udržatelne získavaných kľúčových plodín
  • – 16 % zníženie používania panenského plastu od roku 2018
  • 53 % našich plastových obalov je znovupoužiteľných, recyklovateľných alebo kompostovateľných

O spoločnosti Unilever Slovenská republika

  • 29 rokov zodpovedne podnikáme v Slovenskej republike
  • 30 populárnych značiek, ktoré ponúkame na slovenskom trhu v troch kategóriách
  • 80 skvelých zamestnancov, ktorí každý deň nasledujú svoje poslanie v práci
  • Z udržateľnosti robíme samozrejmosť

Unilever na Slovensku

Unilever svoju slovenskú pobočku zriadil v roku 1993. Unilever Slovensko, spol. s r. o., so sídlom v Bratislave,je súčasťou regiónu Východná Európa (EE) spolu s ďalšími devätnástimi pobočkami. Unilever na Slovensku zamestnáva okolo 80 zamestnancov.

Prioritou našej spoločnosti na Slovensku je dôraz na posilňovanie aspektov udržateľného podnikania, budovanie značiek s poslaním a podpora našich zamestnancov i lokálnych komunít.

Generálna riaditeľka Michaela Franeková

Unilever v Českej republike a na Slovensku vedie Michaela Franeková

Michaela nastúpila do bratislavskej pobočky Unileveru v roku 2003 po ukončení štúdia na vysokej škole. Pracovala na lokálnych aj regionálnych pozíciách v marketingu, customer marketingu a obchode. V roku 2015 sa stala viceprezidentkou marketingu pre kategóriu potravinových a zmrzlinových značiek pre dvadsať krajín strednej a východnej Európy (EE).

Od roku 2019 vedie celú divíziu potravín regiónu EE a zároveň je generálnou riaditeľkou pre Českú a Slovenskú republiku.

Michaela veľmi aktívne podporuje udržateľnosť v rámci Unileveru a každodenného businessu, angažuje sa v rozvoji firemnej kultúry a posilňovaní jej hodnôt ako je inklúzia, diverzita, rovnosť a otvorená komunikácia, rozvoj a podpora jednotlivcov aj tímov.

Späť hore