Priekopnícka dekáda
V roku 2010 sme predstavili Unilever plán udržateľného rozvoja (USLP), ktorý bol nastavený tak, aby preukázal vzájomnú previazanosť nasledovanie cesty udržateľnosti a úspešného podnikania.
Po viac ako 10 rokoch nasledovaniu USLP sa však svet zmenil. Problémy, ktoré nás prinútili konať, sa stali normou. Akcionári už nevnímajú záväzky udržateľnosti ako niečo, čo je dobré mať - oprávnene je očakávajú ako nutné minimum.
Na našej ceste sme sa mnoho naučili. A aj keď sa nám všetko vždy úplne nepodarilo, veríme, že sme zostali verní svojej ambíciu stať sa lídrami v udržateľnosti; hnaní našej vierou v to, že značky s poslaním rastú, spoločnosti s poslaním pretrvajú a ľudia s poslaním prekvitajú.
Sme si istejší ako kedykoľvek predtým, že smer, ktorým ideme, je správny - pre nás i pre planétu. A vyzbrojení skúsenosťami z nasledovanie USLP vyrážame na novú cestu, aby sme vytvorili hnutie, v ktorom naši dodávatelia, zákazníci a spotrebitelia sú všetci súčasťou budovania lepšej budúcnosti.
Nová zmluva – so spoločnosťou a planétou
Teraz chceme posunúť naše podnikanie - a spôsob, akým podnikáme - oveľa ďalej ako kedykoľvek predtým. Naša stratégia Unilever Compass určuje, ako túto ambíciu premeníme v skutočnosť.
Compass stavia naše kľúčové stakeholderi do srdca všetkého, čo robíme.
Posilňuje význam rešpektu k ľudským právam. Poháňa ambiciózne akčné programy pre riešenie najkritickejších problémov našej doby. Využíva rozmanitosť a vplyv našich značiek a postupuje stále ďalej a stále rýchlejšie pri vytyčovaní cieľov, ktoré majú jasne stanovený termín dokončenia a vedú k pozitívnym zmenám.
Naša vízia v akcii
Naša spoločnosť má dostatočný rozsah pôsobnosti, schopnosti, kompetencie i vôľu na to, aby reálne, pozitívne a trvalo ovplyvnila našu planétu aj ľudstvo. Naša spoločnosť sa mení, koná a podporuje ostatných, ktorí to robia tiež.
Zistite viac o oblastiach, ktorým sa venujeme.